jag är rastlös

jennifer har ont i halsen, tumme ner
idag har jag inte gjort något speciellt efter skolan har bara suttit i en timma och kollat på gammla kort.
pappa fyller år om typ 2 veckor, 40 år!
VAD SKA JAG KÖPA, HJÄLP?
jag tänkte bara skriva ut massa cp bilder och göra ett fotocollage eller något.
men det kanske är tråkigt?
I skolan ska man typ ta med sig ett gammalt tyg eller kläders plagg hemmifrån och göra om det i slöjden.
nämen herregud va lätt.. någon som har förslag?
Imorgon ska vi vandra i skogen, sååååå roligt.
Mycket intresanta saker ni får läsa om va?
Det var någon som gav mig förslag om vad jag kan göra här på bloggen typ - videos, frågelek, foto tävlingar.
Men om det var några tävligar har jag ingen anning om vad man vinner. har inget.
Men jag tror inte att jag tänker göra några serriösa vidios, men några andra kanske kommer hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0