-

igår sov jag över hos vilma. vi var med niklas en stund, vi gick runt i stora höga och bara var hemma hos henne och myste. vi gick och la oss runt 2 jag somnade med mina jeans på mig -.-
vi vaknade runt 10 och vid 11 cyklade jag hemåt. sen efter jag kom hem har jag inte mått jätte bra. jag har vart hur snurrig som helst tror inte att jag har vart så snurrig förut. jag kunde inte stå upp för då ramlade jag nästan, och jag kunde inte ens läsa för jag blandade ihop siffrorna.
ungefär 3 timmar har spenderats i soffan idag i ca 2 av dom 3 timmar har jag inte haft på tv:n. sen har jag sovit lite. jag har kollat på julkalender ^^ och gjort lite läxa.
nu under kvällen har jag blivit lite bättre så jag åkte till mormor och morfar där satt vi och tog det lugnt vi fikade och tittade på tv. nu har jag precis kommit hem och familjen ska sätta sig och äta så jag ska gå ner nu.
fick även mormors gammla mjukis tröja. det står Music på den haha.
om jag blir värre går jag inte till skolan i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0