hemma spaa

hej. sitter och skypar med ella som presic har tvättat bort sin ansikst mask, sitter även i ansikst mask och hårinpackning själv hehe. jag får också gå och tvätta bort mitt snart.
idag har jag bara vart i skolan, riktig chill dag!
vi hade två håltimmar, vi såg på film, vi lekte lekar och åt muffins som läran hade gjort ^^
ingen riktig lektion idag.
idag har jag bara ätit frukost sen har jag inte ätit mer än dom muffinsarna så jag är väldigt hunrig nu så jag får väl gå ner och äta.
sen ska jag fixa lite olika sakooor.
sen ska jag bara chilla.
i morgon slutar vi skolan! riktigt skönt, nu behövs det verkligen ett lov nu innan jul och al stress! så i morgon slutar vi halv 11 om inte tidigare.
sen efter det kanske, kanske ska vara med ella men det blir nog inte så. för den lilla fisungen har vart sjuk ett tag nu. men om det inte blir så ska jag vara med henne på torsdag och då ska vi nog ta en liten fika.
något mer har jag inte att skriva. puss

Kommentarer
Postat av: Juliaporsefeldt

KAN DU SMSA RINGA MIG!!!!



Vilma fråga dig om du skulle me till vinterstart imon (onsdag) ska du eller inte har försökt få tag i dig

RING: 0708778525!!!!!

2011-12-20 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0