1 december..

ligger i min säng och myser med en filt som jag har fått av mamma idag.
jag och min brorsa har typ som en julkalender hemma förutom chokladen, så får presenter av mamma och pappa, och idag fick vi varsin mjuk filt med armar som man typ sätter på sig hihi!
vi kör varanan dag förutom idag och på julafton så jag börjar i morgon, om jag får något fint kommer det upp.
men idag har jag vart i skolan och när jag kom hem hade mamma gjort varm choklad och bullar till mig! :)
sen har jag kollat film med brosan och hans kompis.
och nu sitter jag här kollar internett och grejar med en ny header.
senare ska jag och mamma till std för att det är öppet till 21:00 och så har dom massa bra priser ikväll! tänkte se om jag kan hitta lite julklappar.
innan det ska jag antagligen titta på julkalendern hihi
riktigt chill dag endå puss

Kommentarer
Postat av: :)

Har också en sån "filt" fast röd, dom är ju jätte mysiga :)

2011-12-01 @ 21:02:02
Postat av: Haidi Jakobsson

Godnatt! Hoppas du haft en mysig första december ^^

2011-12-01 @ 23:27:13
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0