plugga, plugga

igår efter skolan gick jag med ella hem. vi pluggade till so prvotet. var där till ungefär 7 och sen åkte jag hem och pluggade ist.
nu sitter jag på so lektion med ella och pluggar mer till provet. efter skolan ska jag bara hem och plugga. mycket pluggande under veckan.  i morgon ska jag vara med ella iaf och då är ju provet redan avklarat så vi gör väl något roligt då!
men nu måste vi fortsätta med plugget.
tänkte kanske ha någon frågestund snart, men bara om någon frågar något? :s
komentera om ni vill ha frågestund.

Kommentarer
Postat av: johanna

jaa :)

2011-12-07 @ 00:00:45
URL: http://angelabc.blogg.se/
Postat av: julia porsefeldt

jaaa

2011-12-08 @ 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0