förlååååt




förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge! men jag har vart sjuk så jag har inte haft något att skriva om. idag var första skoldagen (denna veckan) för mig, känner mig fortfarande inte frisk men det är så tråkigt att vara hemma. idag har jag nästan bara pluggat efter skolan. när mamma och pappa åkte bort förut så var jag och brosan hemma så vi hyrde "Hur många lingon vinns i värden" hehe. men jag är skit trött somna nästan på lektionen och sen här hemma när jag låg i sängen och plugga. så jag har precis tagit en "tablett" som hjälper mig att somna för jag har jätte svårt för att väl somna och sen vaknar jag på natten och kan inte somna om!
jag ska bli bättre på att blogga och blogga minst 2 gånger om dagen, med mycket bilder, intressanta saker så det blir roligare att läsa. men ni får ge lite förslag också. tänkte kanske snart fixa en jul design också? :)
natti natti, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0