Fredagsmys

Gick till skolan idag, även om jag fortfarande hade lite ont i halsen sen igår. Efter skolan gick jag med Ella till Vilma och där sminkade vi oss och flummade. Senare gick vi och mötte Julia vid bussen, gick hem till Johanna och sen vidare hem till Vilma igen. Där sminkade vi av oss och myste, senare kom ludde. Dom skulle dra till gården men jag är jätte trött så jag orkade inte följa med så jag gick hem. Helt underbar dag iaf! Nu har jag vart hemma en stund och under den tiden har jag bara suttit vid datorn pratat med mamma och ätit godis ^^ Jag har inte ätit något sen i skolan så jag måste äta något snart, är väldigt hungrig men det blir väl sen middag efter brosan kommer hem efter sin träning. När vi har ätit blir det väl bara att mysa med familjen äta lite gott och titta på film?
Idag har jag fått hur mycket läxa som helst, ca 20 tal i matten och jag fattar inte kapitlet. Har biologi prov nästa vecka sen har jag någon svenska läxa som jag inte hann på lektonen. Sen säckert något mera :(
Kommer säckert massa bilder från Ella senare.
Men nu måste jag skynda mig iväg för jag ska med pappa och hämta brosan!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0