Homework, homework..

Har inte bloggat sen igår. Men har verkligen inte hunnit!
Igår efter skolan gick jag hem till sofia. Vi åt flingor och lite peppakaks deg.
Vi bestämmde oss för att åka hem till Vilma till och där var också hugo.
Vi låg med datorn, kollade på mtv, spelade på mobilerna och sen började vi kolla på en film. Men den var inte jätte bra eftersom att det slutade med att vi slutade att titta på den och greja med datorn ist. Aja men det var jätte mysigt iaf att bara kunna ta det lungt!
Idag i skolan har det inte hänt så mycket, förutom att det har vart lite slagsmål. Hehe, Men vet ej om det var på skoj eller inte..
Sen var jag tvungen att skynda mig hem för att göra läxor. Jag har prov i morgon. Och idag fick vi hem lite nya grejer som vi skulle lära oss till i morgon. Cp system.
Så jag har bara suttit och pluggat, och nu är jag äntligen klar!
Är på lite dåligt humör men snart ska jag dra till gården med Vilma och Julia, så att dom får mig att tänka på andra saker och bara ha kul. Men ni får ha det bra! Puss
bilder från weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0