Inte helt frisk.

Har kommmit hem från skolan för ett tag sen nu.
Idag i skolan har jag inte mått jätte bra. Först hade jag jätte ont i magen innan jag gick till skolan. I skolan frös jag som fan, jag satt och skakade för att det kände nästan som om något satt och blåste kall luft på mig även om jag satt med vinterjacka och en tjocktröja i klassrummet. Jag var jätte trött för att jag knappt har sovit något inatt. Sen var jag hur snurrig som helst, när jag blundade kändes det som om jag skulle falla ihop.. Det kom och gick lite under dagen.
aja men nu har jag tagit på mig mys kläder och tagit en tablett för att jag fortfarande har ont i magen. Känner mig inte så frisk faktiskt.
Men nu ska jag bara ta det lungt här hemma och fixa lite sakor som jag inte har hunnit med några andra dagar och kanske måla naglarna.
Ska ta något och äta också. Ha det bra! Puss
vad gör jag med ögonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0