Ella Murch

Igår var jag med ella! Vi gick hem till henne och städade hela huset. Vi fick varsin hundring och en pizza!
Senare på kvällen drog vi till gården, det var inte så roligt där. Jag och några andra gick till statiol och spelade pingis och tittade lite på idol. Själv tycker jag att det suger. Jag tycker bara att hon Moa och Molly är bra.
Jag och ella åkte hem till henne kolla datorn lite och sen gick vi och la oss för jag skulle sova över.
Förut när vi vaknade åt vi pizza sen skulle hon iväg så jag cykla hem.
Nu har jag precis hoppat ur duschen och ska springa och ta på mig. Jag ska på kalas till morfar, först ska vi bowla lite sen åker vi väl hem till dom och äter något. Sen ikväll ska vi sova hos mormor och morfar.
Men nu måste jag snabba mig! 
'
bilder från ella.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0