.....

sorry för att jag inte har bloggat, men jag har inte hunnit.
i fredag var jag ju med sofia senare på kvällen gick vi till gården och det var mys.
sen i lördags på dagen var jag på lisseberg och sen på kvällen åkte vi till mormor och morfar för att mormor fyllde år!
sen igår (söndags) åkte jag mamma och pappa till stenungsund och köpte present till farfar som vi senare åkte också på kalas till, men pappa var tvungen att jobba så vi åkte hem.
sen på kvällen var det meningen att mamma och pappa skulle dansa men jag och pappa bråkade med mamma.
så mamma åkte själv och jag, pappa och brosan såg på rio. hehe
sen gick alexander och la sig så jag och pappa såg på en annan film och drack lite te.
sen gick jag också och la mig.
men nu ska vi in på spanska lektion så jag måste dra.
puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0