har inte hunnit att blogga, sorry

Igår åkte jag och mamma hemmifrån kl 10 och vi började åka mot jörlanda. Hon hade tagit med sig två sko katonger och ett block och jag hade funderingar på vad det var. Jag fråga om vi skulle till kungälv hon svarade ja, och då visste jag vart vi skulle.
-Vi var på tårtdecor, ett ställe där man gör tårtor och tårt dekorationer. Jag har vart där förut.
Det var väldigt kul vi gjorde en annorlunda sak som det kommer bilder på senare. Vi var det hela dagen och när vi kom hem åkte mamma och pappa iväg. Dom kom hem senare vid halv 1 och en stund efter det gick jag och la mig.
Nu sitter jag här i min säng och har precis duschat och ska snart åka till Ella.
Vi ska kanske fota.
men nu måste jag ta på mig och fixa mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0