Någon som har förslag på låtar?

Sitter på mitt rum och lyssnar på musik. har precis gjort lite mera läxor.
Jag har en radio i mitt rum som jag fick för typ 2-3 år sedan men inte har använt, för jag har inte hittat någon sladd att koppla in den i datorn med. Så när jag fick den hade jag lite skivor men det var verkligen inga bra. Men för några veckor sedan hittade jag sladden, så nu drogar jag musik.  LOOOVE MUSIC!
Nu ska jag gå ner och titta lite på tv, kanske fixa mina fula naglar, äta något smaskigt och bara ta det lungt. mysa med sig själv alltså.
Just nu känner jag mig jätte glad men ändå ledsen? jag är inte ledsen alls, jag är antagligen bara helt störd! ^^
tänkte kanske ha någon frågestund snart?

Kommentarer
Postat av: Emma - Idjuterna

yes, kör på det !

2011-10-18 @ 08:58:34
URL: http://idjuterna.blogg.se/
Postat av: JOhanna

De måste du! ;)

2011-10-18 @ 13:49:36
URL: http://angelabc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0