shopping

sorry för att jag inte har bloggat.

Kom hem från skolan för typ en timme sen..

Skolan va okej. vi slutade desutom 13:00 idag för att savita var sjuk.

Igår var jag i Trollhättan med mamma, det var öppet till 22 och det var rea i nästan alla butiker.

Köpte ett par jeans och två linnen. Men jag kanske ska iväg till stan nu i helgen så då kanske jag ska köpa en mjukis tröja.
Vi var även inne på junkyard och där hittade jag en t-shirt som jag vill ha men jag köpte den inte. Kan kanske ”önska” mig den i födelsedags present eller julklapp!

Ikväll drar jag nog till gården.

Imorgon ska jag sova hos emma med emma såklart och linnea.

Det blir säkert jätte mysigt!

Har inte träffat emma på länge nu ju!

men nu ska jag äta lite, så hejdåå


jeansen hittade jag på cubus för 150 kr


sen två helt vanliga linnen från hm, ett vitt och ett svart för typ 30 kr

puus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0