uuusch vilket väder!

just nu sitter jag och pratar med julia på skype, ellas kompis.
vi pratar om hur gott te är och sånt ;)
DAGEN
..när ella var typ lite desperat om att gå och äta så gick vi in för att koka pasta och korv.
men så ringde mamma och fråga om jag kunde göra mat till hela familjen istället, då gjorde jag tackooos!
sen skulle eva hem så ella följde henne.
sen kom mamma och pappa hem och vi åt tackos, ella åt också hos oss.
när jag och ella sedan satt och åt såg vi jossa, becka, filip och erik utanför. dom kom in och sa några ord och gick ut igen, hehe ;)
jag och ella förtsatte att äta, sen gick vi upp på mitt rum och gjorde matte läxa..
..fast det blev inte så..
ella ville sätta på musik, nej det var dålig musik, så bytte hon till någon darin musik xd haha
vi typ försöker med ett tal i matten men det gick inte.
ella går ut och pratar i telefon när hon kommer in i mitt rum och ser söta mig med massa saker på mig.
ella går in i min gaderob. sen när hon kommer ut har hon tagit på dig massa konstiga, gammla, fula saker från min och brosans gaderob, haha!
då går jag också in i gaderoben kommer ut lika snygg som henne och vi typ låg och skratta på golvet i en kvart!
gjorde lite vidios och så, men jag vet inte om dom kommer upp, det blev lite för mycket.
som sagt efter att vi sprang runt i mitt rum och flummade så skulle hon hem.
så hon gick och vi hade ju inte fått gjort någon matte så jag har precis gjort klart den nu. usch blä jag hatar matte!
nu ska jag sätta mig med en stooor kopp te i handen och titta lite på tv.
imon ska jag vara med milla om hon inte fortfarande är sjuk :(
om det blir något blir det säkert jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0