trööött

Lite om dagen!
Igår kväll gick jag väl och la mig runt halv 1, imorse vaknar jag först vid 8 för att det brakar och åskar skit mycket sen vaknar jag igen vid halv 10 då går jag upp för att jag inte kan sova längre. :(
Jag äter frukost och åker till vallendagen (brorsan spelade)
Vi var där till 2 eller något..
sen efter det åker jag och mamma in till std hon jobbar i typ 40 minuter och jag springer runt på torget tills klockan blir tre då stängde allt och jag gick tillbaka till mammas jobb.
Hos henne var jag i typ 10 minuter och åt 3 chokladbollar, DOM ÄR SÅÅÅ GODA!
Sen efter det åkte vi och handla i 20 minuter och när vi sätter oss i bilen så är jag jätte nära på att somna.. så jag halvsover i bilen påväg hem ;)
Nu har vi precis kommit hem och jag sitter i soffan och typ halvsover fortfarande. så jävla trött!
Funderar på att gå och lägga mig en stund?
Jag vet inte varför jag är så trött, pappa sover i den andra soffan och han ska springa midnattsloppet sen, så vi får se hur det går för han.

Har inte fått en ända komentar sen jag började blogga.
Ni får ge mig förslag om vad jag ska skriva om så kanske det blir lite roligare att läsa också ;)

Kommentarer
Postat av: ELLA THE BEEEEST

OMG! Jag är den fööörsta :D

Men mamma skulle springa de loppen med hon sträckte sig igår eller ngt, men hon ska dit och kolla så hon kanske ser honom.

bara så duvet (Y)

BYYYYYYYYE

2011-08-27 @ 18:30:15
URL: http://ellamurch.blogg.se/
Postat av: STINA (A) <3

nicee att du har skaffat en blogg sötnos ;)<3 AAAAS fin header!! xP

2011-08-27 @ 22:01:41
Postat av: SHINGSHÅNGPILLEFJÅNG..sandra.. eheh

hej jennifeeeeeer :D

2011-08-28 @ 11:52:42
Postat av: Julia

Cool blogg Jennifer:D

2011-08-28 @ 19:48:16
URL: http://juliaes.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0