gården

Förut var jag vid gården. När jag kom dit var Ella, Simon och Oskar där vi spelade pingis i 5-10 minuter sen gick Ella hem. Jag, Simon och Oskar fortsatte att spela i en kvart och då var det fika, så vi fikade och sen gick vi och spelade pingis igen. Jag suger verkligen, hihi
Men  en stund efter det skulle Simon och Oskar hem så då gick jag ner till Rebecka och Filip som satt och spelade, kollade facebook och myste.
Dom spelade en stund, sen blev det datorn igen. Jag satt och kollade massa gammla vidios och bilder från Filips mobil!
Sen började vi kolla på Sanningen om Rödluvan tror jag den hette hehe. Vi satt och kollade ett tag sen kom Dimitri och 5 minuter efter han kom så stängde dom så då fick vi gå ut.
Jag vet inte vart dom stack men jag drog hem. Så jag kom hem runt kvart över nio något sånt.
Nu sitter jag här i min säng och ska snart krypa ner under täcket.
I morgon är det långdag. blöö
Men jag ska upp och duscha imon så det innebär att jag måste vakna tidigare än vanligt. Godnight!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Okej, då får vi se hur jag gör :)

2011-11-16 @ 07:13:17
URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0