nattinatti

Nu sitter jag i min säng och ska snart krypa under täcket.
Har haft det jätte mysigt idag! Vi har ätit popcorn, suttit vid datorn, pratat om massor, tagit kort och fixat julias hår, tjejkväll helt enkelt! Bilder kommer imon.
Jag kom hem runt kvart i 12 jag tittade lite på en film och nu sitter jag här i min säng och chattar med Vilma.
Imon vet jag inte vad jag ska göra på dan. Men på kvällen ska vi bjuda hit morfar mormor och farfar efter som att det är farsdag imon. Ska ju även göra ett kort till honom.
Men nu ska jag snart sova, nattinatti.

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, jaa det var jättekul! :)

2011-11-13 @ 13:00:54
URL: http://angelabc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0