friday

Inget speciellt i skolan idag. När jag kom hem gjorde jag inte häller så jätte mycket,
sen började jag prova lite ögonskuggor, smink och sånt.
Kommer bilder på sminkningen.
För en stund sen kom våra grannar över, jessica i mammas åler och julia ett år
yngre än mig.
förut satt jag och julia upp på mitt rum och åt godis,
chips och chatta med hennes kompisar ;) Sminkade henne också!
Tog massa fina bilder, kommer bilder på det också.
Just nu sitter vi bara vid köksbordet och pratar om allt och alla.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, det är både inspark och pappas 40 års fest :s
aja orkar inte blogga mera nu..
inte jätte bra bilder på sminket, men iaf

jag & julia
ppuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0