godnatt

Idag har jag städat hela dagen. inte kul alls men det behövdes..
Sen fixade jag och mamma tre rätters middag ;) det blev bruschetta till förrett, potatisgratteng och kyckling inlindad i bacon till varmrätt och rabarbe rpaj till efterrätt! hehe
Igår var vi och kollade på pappa när han sprang midnattsloppet. Det gick la bra.
Allt var typ försenat 30 minuter så vi satt inne på mcdonlas och spelade kort
Sen typ efter allt så skulle vi hitta pappa och det gick la sådär, det var ju inte bara han som var där..
Så vi typ sprang runt en timma i ösregnet och letade efter honom.
Men tillslut blev jag sur och vill åka hem så jag gick och letade efter honom igen för det hade minskat med folk,
och då kollade jag på ett ställe där jag inte kollat på förut och såcklart vad han där. Han typ hackade tänderna för han står i tröja och shorts när det ösregnar.
Vi hade missuppfattat varan så båda väntade på fel plats
Så vi kom hem typ 2 igår. Idag vaknade jag halv 1, sover aldrig så länge :o
Men jag är ändå trött så jag ska lägga mig nu.
Imon är det skola, YEAAA eller inte.
Aja där fick ni höra lite om mina ointresanta dagar :)
HEEEJDÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0