sorry

förlåt för att jag inte bloggade igår och inte har bloggat idag..
iaf så var jag med ella igår :)
vi var hemma hos henne en sund sen skulle hon på utvecklings samtal så jag följde med dit, det visade sig att jag hade en tid diräckt efter ella så då kom mamma och vi hade också utvecklings samtal.
ella åkte hem när jag hade det, så när mitt var klart gick jag hem till henne.
vi greja med lite olika sakor på datorn!
idag i skolan var det ganske segt, var nära på att somna inne på no lektionen :s
men sen hade vi so, och läraren klarade typ inte av mer av våran klass så hon stack?
så vi fick 20 minuter lägre rast och det är aldrig fel ;)
så jag, sandra, linnea och elin gick hem till linnea och gjorde inte så mycket så gick vi tillbaka till skolan för att äta men det var bläää mat så jag åt inte.
sen börja lektionerna och blabla.
efter skolan idag har jag inte gjort något.. bara slappat.
imon kanske jag drar in till steungsund med sandra och linnea. det blir nog roligt!
men nu ska jag hoppa in i duschen & sen sätta mig med en stoor kopp te.
PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0