-

helllu
Kom hem från skolan precis.
Lyssnar på musik och sånt..
Idag har jag varit trött så jag tog bara på mig en t-shirt och ett par mjukisar.
Jag ska äta pizzzza bullar, skit goda. haha ellas favorit ;)
Det är typ pizzadeg och så lägger man skinka annanas och sånt man vill ha på och så rullar man bara ihop den,
skitgott ju (Y)
Ni får hjälpa mig, jag vet inte vad jag ska skriva om.. det ända jag skriver om är att jag typ har kommit hem från skolan och sånt, det blir ju tråkigt att läsa?
Jag gör ju inget på dagarna så har inget speciellt att skriva om. :(
Komentera gärna också.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag blev inspirerad av dig, så vi gjorde sånna hawaii-pizzabullar hemma:) Dom blev goda(y)

Några bloggförslag: videos, frågelek(?), fototävlingar... Hot or not... Det va dom förslagen jag kom på just nu:D

2011-08-29 @ 21:47:53
URL: http://juliaes.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0