skolaaa

GÅRDAGEN
Jag stack till ella, vi gick ner till axel. Vi var där i 20-30 minuter.
Vi gick till erik, vi skulle skrämma honom.
Vi smög in genom dörren hur tyst som helst, vi såg att tv var på sen såg vi ett par fötter vi trodde att der var erik men nej, det var hans syster så vi sprang in på eriks rum, men han var inte där.
Vi gick till hans syster och sa att vi hade smygit in genom fönstret och fråga vart han var, han var ute med affe.
Vi väntade på hans rum och hörde att han kom.. Jag gömde mig under en filt i en fotölj, ella under skrivbordet och axel la sig i sängen, han kommer in, och har med sig fidde och oskar. Oskar ser mig inte så när han sätter sig i fotöljen där jag är hoppar jag upp och skriker -buu han skriker as högt :D
sen går vi ut från eriks rum, ella sitter forfarande kvar i rummet men tillslut kommer hon också ut haha as kul.
Sen skulle typ ella hem men jag gick med dom till tempo vi gick tillbaka till erik och satte oss och tittade på "kronks nya stil" tror jag. hehe
Vi tittade en stund sen gick fidde och oskar hem, en stund efter det gick jag och axel hem.
När jag kom hem så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde men ändå.
Sen gick jag la och la mig.
IDAG
Nu har biologi -.-
sen går jag väl hem, får se vad jag gör.
Bloggar mera sen.
puuuss

Kommentarer
Postat av: Alva

Fin blogg ♥



Är allt bra med dig?

Kram!

2011-08-31 @ 17:23:39
URL: http://alvasmode.blogg.se/
Postat av: Alva

Jaha ni är två som bloggar.. :D ♥

Hur är det med er båda?

2011-08-31 @ 20:17:24
URL: http://alvasmode.blogg.se/
Postat av: Linn

titta på sida 213 i den boken ! :D

2011-09-14 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0