jul helg..

hej. har inte haft tid att blogga.
på julafton var vi först och hade lunch hemma hos min morbror med hans tjejs släckt. senare på eftermiddagen åkte vi till min mormor och morfar och där öppnade vi julklappar, spelade spel och myste.
igår var jag hemma. runt 4 åkte jag, brorsan och mamma och kolla på bio "Alvin och gänget 3" haha den var väl söt. sen hade pappa fixat efterrätt när vi kom hem så vi satt typ och kollade på film hela kvällen.
idag åkte jag och mamma till torp runt 11 träffade hennes kompis, fikade. fick köpt en tröja också.
nu sitter jag i soffan och tittar på en film. när filmen är slut sen kanske jag ska sminka mamma, bara för skoj skull.
i morgon tänkte jag ladda över lite bilder på grejer som jag fick! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0