lite olika saker

har inte orkat blogga för att det har hänt lite saker.
i onsdags jobbade jag på mammas jobb som jag även gjorde idag. igår var jag även i stan med ella, hittade bara ett linne som jag ska ha i morgon. eller "idag" om man ska tänka att klockan är över 12..
för i morgon (idag) är det ju nyårsafton så det kommer lite folk hit!
kommer antagligen ta massa bilder i morgon, så det kommer nog upp lite senare.
sen på söndag blir det att sova hos ella för vi ska jobba på tempo på måndag ska börja 07.00 -.- med såklart får vi lite pengar för det.
nu har jag precis tittat på några avsnitt av Pretty little liars. sjukt bra, rekomenderar!
men nu ska jag nog försöka sova lite eftersom att det kommer blir en riktigt lång dag i morgon. godnatt puss
outfit från julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0