love you guys!

efter skolan åkte jag hem till ella, där fotade vi, flummade och myste! sen drog vi till gården vi spelade billjard, innebany i typ 2 timmar hur jobbigt som helst. vi var där hela kvällen tills det stängde vid 23:00 då drog jag och vilma hem till niklas och hemma hos han satt vi och snacka åt godis och så. sen runt tolv åkte jag hemåt. hemma satt familjen och kolla på film så jag kollade också lite, men den slutar typ vid kvart i tre och jag okrar inte vara uppe tills dess för mina kusiner kommer vid 10 i morgon och vi ska på någon julmarknad -.-
nu sitter jag här i min säng och chattar med vilma och snart tänkte jag kanske se ett avsnitt av julkalendern ^^
puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0