mys helg

hej. har inte bloggat i helgen.
igår sov jag hos min moster i stan. vi åkte runt i göteborg och gjorde lite ärenden.
när vi kom hem till henne åt vi tacos, bakade kanelbullar och satt och kolla på film till kl 3 och sen gick vi och la oss.
idag vaknade vi runt 11 och åt bullar, kakao och godis till frukost.
sen vid 1 åkte vi till nordstan gick och kollade. har hittat en julklapp till min kusin sen har jag bara fått lite "funderingar" om vad jag ska köpa till vissa andra.
vi gick runt på nordstan till typ 4 då åkte vi till backaplan för att fixa en grej när det var klart åkte vi tillbaka till nordstan och där gick vi till 5 ungefär.
när vi kom hem till henne satt vi vid tv:n och slogg in julklappar.
sen körde hon hem mig och nu sitter jag här och pratar med vilma på skype.
snart kommer hon antagligen hit och kanske någon mer. ikväll ska vilma sova hos mig! så det blir nog mysigt!
mys helg hittills!

-jag & ella härom dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0