all i want for christmas, is you

hej. igår var ju vi på vinterstart. ellas mamma körde oss in så vi var där runt 7. sen fick vi gå fram till några som stog längre fram ist för att stå i den sjuka kön.
när vi väl kom in gick vi runt lite kollade vilka som var där och så.
sen efter en stund kom ulrik munther man hörde typ inte vad han sjöng. senare kom mange makers och de var mycket bättre alla stog och sjöng med och dansade! jätte kul kväll! sen kom jag  hem runt 12 och då gick jag nästan dirkeckt och la mig. var helt slut.
idag har jag bara legat i soffan. har precis ätit lite mat och mamma och pappa är och handlar julgran hihi
får hoppas att det blir fin! vi köper alltid kungsgranar för att dom är större och finare, tycker vi iaf.
sitter och håller på lite med en header och väntar på att ella ska komma hem. hon ringde mig innan maten och jag skulle ringa tillbaka men nu är hon inte hemma, så jag får vänta lite.
i morgon ska jag fixa nya naglar till julafton! har redan "juliga" naglar men vill att dom ska bli röda ist för blå så ska fixa det.
sen mer i morgon blir det nog bara jul bak, städa lite?, sen på kvällen blir det nog uppe "sittarkväll" och klä granen med familjen!
mina naglar nu, tomte luva, present och stjärnor på. färgen har börjat att lossna..
konstig bild. men den får duga. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0