chill dag

Kom precis hem från Sofia.
Efter skolan gick vi hem till henne, vi satt vid datorn, hon bakade negerbollar. Fast vi år bara smeten. Sen satt vi vid facebook och flummade. Vi åt, sen gick vi upp i hennes rum och tog lite kort, tittade på Disney Chanel flummade mer vid facebook och jag myste i sofias onepice.
Sen skulle jag hem och nu sitter jag här.
Sitter i pappas mjukis och väntar på att familjen ska komma hem. Dom är och hämtar pappa från sjukhuset/doktorn eller något sånt?
Sen ska jag göra lite läxa. Har matte prov tills på fredag.
Efter jag har gjort läxan ska jag nog bara mysa med mig själv. Sätta mig med en kopp te och titta på lite serier.
I morgon kommer flårkärringarna.. Jag tycker inte själv att det smakar äckligt med banansaken, men känslan att ha något mellan tänderna är ingen bra känsla. Fast man slipper borsta tänderna på kvällen. Hehe ^^
Sen mer i morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det skriver jag om imon.
Jaja, läxorna kallar.. Puss
Lite bilder från Sofias blogg.

Kommentarer
Postat av: felicia

hallihallå, hur mår du? :D

2011-11-09 @ 00:18:39
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0