fredag i morgon

Hej. Inget bloggande idag.
Efter skolan stack jag med hem till ella, vi åt och chillade vid datorn. Sen stack vi till mig för att jag skulle byta om och byta cykel, och sen åkte vi hem till ella igen hon skulle hitta speciella kläder tills i morgon. Efter hon hade hittat det som tog en halv timma drog vi till gården. Ett jävla cyklande.
När vi kom var det bara Julia och Vilma där men sedan kom några till! Och då hade vi pingis tunering.
Jag sööög verkligen och hoppades att komma med någon som var lika dålig som jag men såklart så hamlar jag med en av dom bästa.. så det gick ju inte jätte bra.
Sen åkte Oskar ut och då kallade dom oss för Looosers så det blev vårt smeknamn under kvällen eftersom att typ inga andra åkte ut på typ en halvtimma! bla blabla, det var jätte lika!
Sen var det någon som jobbade där som hoppade av så då skulle någon av oss andra som hade åkt ut tävla om vem som skulle ta hennes plats. Vi fick två stora digistiv kex och så skulle vi äta upp dom snabbt och den som kunde visla först vann. Det gick ganska bra, även om jag inte fick någon luft i början men det löste sig ^^
Och Julia blev vinnaren!
Sen var det bara massa flumm och spel under hela kvällen!
När jag kom hem satt hela familjen och körde Gitar Hero som vi inte har kört på typ 1-2 år? Så där slank jag in och det var hur kul som helst, hihi.
Sen åt jag mat, frukt och lite sånt och nu ligger jag här i sängen för att snart sova.
Har jätte ont i ryggen både för att jag har slått i den idag, och för att jag har vart stel.. jaja godnatt!
Ni är dom bästa..
lägg märkte till sista bilden när borsan nästan slår till mamma i ansiktet. hehe
VET NI VAD?  I MORGON ÄR DET FREDAG? PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0