tisdags kväääll

Nu sitter jag hemma i föreldrarnas säng. Och chattar med Patrik.
Ska snart hoppa in i duschen.
Idag har jag inte gjort något speciellt. Vart i skolan, suttit hemma och kollat på tv.
Idag var det en i vår klass sista dag, hon ska byta skolan i morgon, till någon musikskola. Så det är väldigt tråkigt!
Men tyvärr kan vi inte tvinga henne att gå kvar i denna klassen även om vi vill... :s
Så jag, Ella, Julia och Sofia hade gjort som en liten bok med massa färgade papper som alla i klassen skulle skriva något om henne/till henne. I slutet hade vi ett klassfoto. Det blev bra slut resultat! Hon blev jätte glad! ^^
Var och en i hela klassen fick "holla tal" för henne. Och sen åt vi muffins/kaka.
Snart ska jag gå och äta mat, det blir laaaax! skit gott
Men innan det ska jag hoppa in i duschen.
Och sen efter det ska jag till gården med Ella. Puss

Kommentarer
Postat av: AliciaWilking

snälla gå in på den här länken och kommentera, jag rösar på Alicias bild.

ni får bara rösta 1 gång så snälla,behöver alla röster jag kan få.

alla som röstar får en länkning i ett inlägg den 20/11 då tävlingen slutar,bara kommentera att du röstat så fixar jag resten!

2011-11-15 @ 20:22:15
URL: http://wilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0