Yesterday.

Igår åkte jag till std med Vilma och Julia! Vi åkte igentligen dit för att hitta något till farsdag med så blev det inte.
Vi gick runt i flera timmar, kollade affärer, flummade, tog kort, åt winebröd.
Orkar inte berätta mer om det, med det var jätte roligt iaf!
Vi tog bussen tillbaka halv 6 tror jag. Jag och vilma drog hem till henne och åt, julia åt hos sig. När Julia hade ätit klart kom hon till oss.
Vi flummade hemma hos Vilma väldigt länge. Sen cyklade vi till gården.
När vi kom dit var det folk som spelade pingis och så, vi sprang in på toan och tatuerade vilma. hehe
Sen var vi på gården ett tag men sen blev det tråkigt så vi ville ut och göra något annat. Så jag, Vilma, Julia, Filip och Dimitri cyklade runt i stora höga i några timmar och gjorde massa saker ^^
Sen när klockan var typ kvart över 11 åkte vi hem till Filip. Vilma åkte hem på vägen till honom. Vi satt i hans säng och kollade datorn. Sen åkte Julia och Dimitri hem. Jag var kvar i typ 15-20 minuter sen gick jag hem runt 12. När jag kom hem tittade jag på gamla robinson avsnitt och åt lite choklad sås.
Gick och la mig runt 1 igår tror jag.
I morse kom mamma upp och väkte mig när klockan var 11 typ. Jag gick ner och åt frukost.
Jag och mamma drog in till std för att hitta något till pappa eftersom att jag inte gjorde det igår. Vi hittade en skjorta. Och snart kanske jag ska göra ett kort till honom, får se.
Just nu sitter jag här i min säng och dunkar musik. Mamma kom precis in till mig och gav mig lite godis! hihi. Men jag har precis duschat. Jag ska antagligen ringa någon senare. Orkar inte vara hemma ikväll. Men ni får ha det bra!
Bildbooomb,
ni är bäst!
jag nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0