kuuusiner

idag efter skolan åkte jag till torget med Vilma. Vi gick runt en stund och sen skulle hon klippa sig så vi gick dit.

Efter att hon hade klippt sig så åkte hon hem.

Jag gick till mammas jobb och jag satt och målade där ett tag. Tills mina kusiner kom, vi gick runt i typ några leksaks affärer.

Vi åkte hem med mamma och vi spelade lite spel, åt mat och sedan gjorde vi kladdkaka!

När min moster kom och skulle hämta dom åt vi våran kaka. Den var jätte god!

Nu har dom precis åkt hem och jag och mamma ska sätta på en film.

Imon ska jag och mamma iväg som jag kanske redan sagt. Får se vart vi ska.. Bloggar om det senare på kvällen. Hoppas att det blir något skoj.

Aja men nu ska vi titta på film. puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0