torsdaaag

sorry för att jag inte har bloggat.
igår var jag med ella och sofia och vi gick och fotade vid solnedgången och det blev jätte bra!
Sen idag följde jag med ella hem, vå åt sen sprang vi till bussen för hon skulle träna. Vi åkte in till stenungsund, hon tränade, sen gick vi till ica och provsmakade. Senare kom hennes mamma och hämtade oss.
Men nu har jag kommit hem från ella och ska äta lite.
det hände typ massa cp saker förut när jag kom hem, men det har löst sig nu.
Efter jag har ätit så ska jag till gården. Vet inte vilka som ska dit men jag åker dit iaf.
Men nu måste jag snabba mig och äta lite.
I MORGON ÄR DET FREDAG! hehe puss
gammal, men ändå söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0