underbar kväll!

kom hem för en stund sedan.
Förut när jag satt vid datorn i köket kom någon och slängde sig mot fönstret, blev skit rädd. Det var Jossa, Filip, Ludde och Dimitri. När jag kom ut var Niklas och Robin också kommit. Vi drog till gården.
När vi kom dit gick vi runt lite. Kollade på när folk spelade billjard. Kollade på några som sjönga karioke (stav).
Alla la sig typ i sovan och låg och kollade på någon "dödar film" som jag kallar det. Sen kollade vi på idol en stund. Höll nästan på att somna. Sen blev kl 11 så dom stängde och vi fick gå ut därifrån.
Vi gick till tempo och väntade på att Johannas brosa skulle hämta henne.
Gick runt och prata lite sen åkte vi hem.
Kvällen spänderades mest med Vilma, Sofia, Julia, Johanna och Niklas.
Någon mer lite då och då.
Jätte mysig kväll i vilket fall!
Så nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig tror jag. Är trött och så ska jag iväg lite imorgon kanske.
Men först ska jag nog ta en kopp te.
PUUUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna!

haha ludde i bakrunden xD

2011-10-12 @ 22:09:44
URL: http://angelabc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0