Detta är en rubrik

Sorry för att jag inte har bloggat. Men jag har inte hunnit.
I lördags var vi och bowlade med släckten och det var väldigt kul. Även om jag inte är så jätte bra :s
När vi hade bowlat klart åkte vi hem till mormor och morfar och gjorde pizza. Vi åt pizzorna, sen blev det efterätt.
Senare på kvällen skulle mamma och pappa iväg och jag och min bror har inte varit hos mormor och morfar på ett tag så vi sov där. Brosan skulle upp och spela fotboll dagen efter men jag stannade hos dom och åt frukost och sånt. Vi låg i soffan och tittade på tv och på filmer hela dagen. Sen igår kväll kom mamma och pappa och hämtade oss.
Just nu har vi engelska lektion. Sjukt tråkigt, speciellt när man inte vet vad man ska göra :s
ELLA BLIR 13 IMORGON!
Men hon är så tråkig så hon är sjuk idag, så hon kanske är sjuk imon oxå :o Men jag får väl åka hem och hälsa på henne imon om hon är sjuk!
Aja men nu får jag fortsatta, bloggar när jag kommer hem från skolan. För jag har ända inget att skriva när jag är här. Puss
Lite smått söta bilder.

Kommentarer
Postat av: heddez

söt blogg<3

2011-10-24 @ 17:17:58
URL: http://heddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0