HEEEJ

I morse skulle jag vara duktig och vakna 06.15 jag, spelade lite på min mobil i 5 minuter. Men tydligen somna jag om så pappa kom och väckte mig när klockan var 07.15 så jag hade sovit bort en timma.
Jag sprang och fixa mig, men när klockan var 08.05 hade jag inte ens tagit på mig så jag fick springa så det fick jag göra. När jag kom fram och stälde cykeln vid cykelstället på skolan var kl precis 15 och vi började 5 minuter efter så jag hade tur. ^^
Nu sitter jag här på NO lektionen och är jätte hundrig för jag hann inte äta imorse. Men nu visar det sig att chaffet är stängt idag.. blöö, det kommer säckert inte ens vara god mat idag bara för det.
Igår var jag duktig och lämnade ut lappar från mammas jobb i nästan hela stora höga kändes det som. Så jag kommer få lite pengar för det!
Bakade då inget igår för när jag kom hem så tittade jag på film och åt popcorn med mammi och brosan.
Men det har jag bestämt att jag ska göra när jag kommer hem!
Idag kanske jag ska hem till ella en liten stund. Eller imon eftersom att hon inte vill att jag ska bli sjuk. men men vi får se.
Men nu måste jag lyssna på urban. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0