ELLA ÄR TUFFAST IN THAAA WORLD/ELLA

Jag och ella sitter utanför klassrummet och chillar med ella.
Har so lektion men orkar inte jobba.
Igår var jag med ella. Vi gick hem till mig en snabbis sen drog vi till henne. Vi kollade lite på läxan och sedan satt vi vid datorn.
Efter en stund bestämde vi oss för att gå till gården.
När vi kom dit var Rebecka, Filip, Erik och Dimitri där. Dom spelade biljad, vi spelade en stund sen gick vi upp och gjorde naglarna det var någon speciel sak.
Vi satt där en stund, det kom ltie mer folk. Vi satt och kollade på tv lite.
Sen var det 5kamp, skit kul!
Lite bullar och kakor sedan cyklade jag och Filip hem tillsammans eftersom att vi bor grannar typ.
Kollade datorn lite sen gick jag och la mig.
Efter skolan ska jag kanske vara med Ella. Vi går väl hem till henne.
Imon ska vi ta med maskar till skolan? Vi ska även åka till och bada, men det ska jag inte vara med på. Men jag följer med iaf. Sen ska jag troligen åka till trollhättan och shoppa med mammi!
puuss

Kommentarer
Postat av: dominique

kika gärna in på min blogg & kommentera vad du tkr :)

2011-10-06 @ 20:00:55
URL: http://dominiquearbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0