doktorn

Kom hem från skolan för en stund sen, sista timmen hade vi idrott vi skulle antingen
springa eller "stjärn" orgentera men jag kan ju inte springa så jag gick orgentering
saken med elin och dimitri igentligen skulle man gå en och en men vi var lite
busiga så vi gick med varan..
Aja dom sakerna man skulle gå till var jätte lätte och väldigt nära så det tog knappt
10 min och på vägen pallade vi vääärdens goaste äpplen!
Så sjukt goda så när vi gick tillbaka den vägen igen tog vi mera,
dimitri tog tre, elin tog två och jag tog också två :D
Så jag är inte jätte hungrig nu men jag ska väl ta något att äta ändå..
Ska till doktorn sen, ska kolla mina knän för dom är typ helt cp!
Jag har redan problem med mina leder, höften, bena och tårna haha,
men nu har jag kanske fått något i knäna också, tumme ner.
Hoppas det inte är något att man måste operara för det har typ några i släckten gjort.
Har inget roligt att skriva nu, inte för att jag har det ofta men men.
HEEEEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0