LAN TYP

heeej,
sitter hemma hos axel, med axel, erik och daniel
dom lanar hehe
ska sova här :o
vi springer ut lite då och då men nu sitter vi bara och gör galenskaper!
hehe daniel är helt tyst och sitter och spelar, haha
aja vet inte vad vi ska göra nu 
dom spelar väl en stund till sen sticker vi la ut
..förut var jag hos mina kusiner en stund sen åkte jag hem och åt thai mat, nice
när jag drog hit kom jossa så jag, jossa och erik gick ut lite, till getskär sen till statiol,
jossa köpte godis och dricka erik köpte tuggomi, vi gick hem och var här en stund sen följde vi jossa hem och nu sitter vi typ här, får se vad som händer ;)
gör nog ett till inlägg sen
ppuuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0