massa sakor

förlåt för att jag inte har bloggat på flera dagar jag har inte vart på humör och inte hunnit.
i lördags hade vi ju fest för pappa och den blev riktikt lyckad!
egentligen hade jag också viljat gå på inspark men jag kända att det blev för mycket och så kunde jag inte komma in på något sätt.
först gick alla runt och prata, sedan blev det förett och vi åt typ massa olika soters skinka, melon, några slags ostar och så. vi gjorde också lite lekar.
sen blev det varmrätt och det blev någon sak som jag inte tykte var så god men jag åt lite iaf.
jag, julia och hanna gick ut i området och tog massa kort men det blev kallt så vi gick in igen.
efter maten var dom flesta väldigt mätta så mamma tog fram lite chips.
sen åt vi efterätt, olika kakor och en choklad, choklad, choklad tårta som jag kallar det. jätte god så alla blev sjukt mätta så alla satte sig och prata och drack..och drack.
nästan alla blev super fulla och skulle upp och dansa till musiken.
vissa gick och satte sig ute och andra var inne och dansade.
sen gick jag, vilma, emma och oskar och satte sig på studsmattan och pratade om massa sakor vi tykte det blev kallt efter en stund och bestämde ochh för att gå in.
jag, vilma, emma, alexander, oskar och mattias gick upp och gjorde lite mer lekar som vi hade tänkt och göra med dom andra men dom var för fulla för det så vi gjorde det själva ist.
vi gick ner, alla hade satt sig ute. alla satt och sjöng. man fick gå och hämta en öl eller ett glas vin till alla.
sen gick dom flesta in och satte där inne för att det blev kallt. linda och annmarie dansa som saaatan till massa musik typ i två timmar, fattar inte hur dom orkade.
vi satt och pratade och pratade och folk började dra sig hem efter kl 2.
efter en stund gick jag och gjorde te till några och vi satt och pratade mera.
linda och emma dansade som galningar, vi andra satt bara och tittade på.
sen gick pappa och la sig han blev för trött.
efter typ en halv timme bestämde dom sista sig för att gå. då var kl halv fyra ungefär.
jag gick och la mig ungefär kvart i 4. hehe
jätte trevlig kväll i vilket fall!
nu ska jag äta pizzza!
puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0