skolan..

sitter i skolan och har so.
var massa skit saker med vårt schema och nu så har vi fått nytt?
..igår var jag med ella men vi typ gjorde inget, vi satt vi datorn och hon målade mina naglar..
sen skulle hon göra läxa och då gick jag hem.
gjorde även min egna läxa men jag fick inte gjort allt så jag får göra det sen :s
jag har jätte ont i min hals och så är jag jätte trött :((
vi ska ha idrott sen men jag kan inte vara med för jag har typ problem med mina knän :s
efter skolan går jag väl hem eller något..
bloggar mera sen
vädigt söta bilder
bild på naglar som ella gjorde :)
på den ena är det typ ränder glitter och på den ädra är det prickar och glitter.
byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0