när man inte har något att göra..

idag har jag varit med sandra och linnea!
först gick vi hem till mig och gjorde mat, sen gjorde jag och sandra muschtaser
(stav hehe) på varan. linnea skrev PÖCKO i pannan ;)
först gick vi runt i området, men sen gick vi och satte oss i rondellen och vinka till alla.
när vi satt där kom mamma hem från jobbet så henne vinkade vi också till.
sen kom julia förbi vi skrämde henne, hon skulle på innebandy träning
så vi gick med henne.
när vi kom dit så typ kolla alla på oss typ som om vi var dumma i huvet?
vi satt där en stund. det blev tråkigt så vi gick hemåt.
när vi kom hem gick vi upp till mitt rum och vi bara flummade!
men nu har dom gått hem så jag ska gå ner med en stoor kopp te och titta på idol.
kommer bilder, om inte min kamera dampar som den gör nu..
men så länge som den laddas kan jag lägga upp lite bilder sen i onsdags, när jag linnea och sandra var i stenungsund som inte har kommit upp än.
bildbomb
kanske ska köpa denna, de är lite genomskinlit men tycker att den är fin :s
bilder från idag
förlåt för snea bilder..








naglar som jag gjorde i lördags


sen bara en outfit från idag också.
sen har vi gjort maaaassa filmer också men videofy gillar tydligen inte mig så dom kan inte laddas upp.
ppuus

Kommentarer
Postat av: Hanna Pettersson

Vad har ni gjort med håren??? :DD

2011-09-28 @ 16:38:56
URL: http://ssuddet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0